torsdag 14 april 2011

Ryggplågor idag...


Fick så in i helvete ont i ryggen...

Jag skyller allt på kedjan, men förmodligen har det med mitt våldsamma arbete att komma in i källaren från utsidan.

Jag slogs med spadar, sparkade, hamrade och bröt. Till sist lossnade den där jävla frigolitskiten och fogskummet.

Sen hade någon, nämner inga namn, men av rysk härkomst är han... Satt källarluckan bakom ett jävla rör så jag fick bryta och slå tills jag skrek av utmattning innan jag lyckades få av den från gångjärnet.

Sen rättade jag till allt så man bara kan stoppa in veden där istället för å bära ända ner i kartonger.

Egentligen borde jag bygga ut det här på något sätt, kanske en matare från hålet och rakt in i pannan. Då måste jag uppfinna en tändanordning oxå... Hmmm....

Inga kommentarer: