tisdag 15 november 2011

Tristess?

Det här upplevde jag som förskräckligt... Utan att fuska och ändå så förskräckligt mycket som stämmer så jag blir alldeles förvånad.



Regler:
1 - ställ in musikspelaren på blandat
2 - byt låt efter varje fråga
3 - skriv ner låten som svar på frågan, FUSKA INTE

Hur mår du idag?
Mitt bästa för dig...
...är ju sant, så länge alla andra mår bra och är nöjda så kan jag må hur dåligt som helst men må bra av att dom mår bra.


Hur kommer dagen imorgon att vara?
Familjeporträtt... (Usch, det är ju en förskräcklig text på den.)

Vad var de första du tänkte när du vaknade?
Gammal sång...
Vad är de sista du kommer att tänka innan du somnar inatt?
Älskar du livet...
Vad skulle du få heta om dina vänner bestämde namn åt dig?
Hon har ett sätt...
Hur är det med kärleken?
Påtalåten...
 ...är förskräcklig, men bra.


Vilken låt passar bäst in på den du är kär i?
Dumpa mig... :O
Dumpa mig... Dumpa mig... Usch... Men jag är väl så elak så det vore enklast så.


Hur mår dina vänner?
Deidre´s samba..
Tycker dina vänner om dig?
Lilla hjärtat...
Lilla hjärtat, jaha, det är ju en tvångsföreställning som kommer följa mig länge...


Hur ser folk dig?
Halleluja...
Och om folk tänkte Halleluja när dom ser mig så känns det ju ganska bra... Fast det kan ju vara både bra och dåligt.
Spanar folk in dig?
Visa i vinden...
Är du bra i sängen?
Kärleken är inte blind...
Förmodligen är jag inte bra i sängen, men det viktigaste klarade jag iaf av...

Har du några sexfantasier om dig?
Om å om igen...
Kommer du alltid att bo kvar i Sverige?
Morsan e okej...
Känns lite plågsamt, betyder det att jag ska flytta hem till mamma?
Hur kommer du att dö?
Mördar-Anders...
Mördar-Anders känns ju alldeles för bra för att vara sant, är det så att min bror är ute efter mig på något otrevligt sätt?
Vad skulle du ha hetat om du var född i framtiden?
Min mor sa till mig..
Vilken är din oturs låt?
17år...
Ja det tror jag på, vad fan gjorde jag när jag var 17, inte nånting av det hon gjorde iaf.

Vilken är din tur låt?
En kväll i Juni...
Ja herre gud, kavajen åker ju åt helvete...
Vilken låt beskriver ditt utseende mest?
Till dom ensamma...
Mohahaha, det var väl det elakaste....

Vilken låt beskriver din personlighet mest?
Kom ihåg mig...
Ja, det är nog ett fåtal som kommer glömma mig ever...

Hur går de med ditt liv?
Jungman Jansson...
Gråa tinningar???

Hur kunde det ha varit i ditt liv om du valt andra vägar?
Peta in en pinne i brasan...
Ja, precis för i helvete!
Vad ska ditt första barn heta?
När vi två blir en...
:/

Hur kommer ditt liv att bli?
Pojkar, pojkar, pojkar...
Nu blev jag att känna mig som en pedofil...

Vilken låt stämmer mest in på dina föräldrar?
Det värsta av allt...
:D Syndigt, men det får vääl stå för min far då.
Hur kommer vintern att bli?
Jag ska måla hela världen lilla mamma...
Ja, fram med penslarna mamma.

Finns det någon som är hemligt kär i dig?
Händerna på täcket...
Standard.


Inga kommentarer: