söndag 20 november 2011

Porrskadad?

Alldeles ensam och ingenting att göra på en hel vecka. Så den här veckan tänkte jag köra Flashback-mode.
Varje dag kommer ett nytt ämne som jag hittar bland tusentals andra.
Idag är det de porrskadades dag. Grattis.
Själva uttrycket har om man googlar på det fått lite olika innebörd beroende på om man är kille eller tjej.
En tjej beskriver fenomenet så här;
"När en person är helt övertygad om att allt som sker i porrens värld är ren standard och förvånas över att vanliga dödliga inte är lika viga, kåta, våta, hårda, smidigt formade och att sexet inte ser riktigt likadant ut i porrens värld som i the real world."
Om man då går till Flashback där övervägande antal medlemmar är män, så är porrskkada något helt annat, eller det håller samma ínriktning till att börja med, men de som ser sig som riktigt porrskadade räknar åkomman som;
En person som onanerat så ofta till porr att funktionen blir nedsatt vid vanlig sex, en person som sett på riktigt hård porr och verkligen inte kan se något upphetsande i sexet med sin vanliga, tråkiga flickvän som inte vill hänga i krokar i taket i vardagsrummet.
I princip är det samma sak, men när man läser mellan raderna så är det karlarna som får ut för det mesta, så klart är det deras fel, det fattar ju jag oxå, för vi fruntimmer är ju smartare än så. :P
Jag vill gärna få det till att när man väl börjat, så spårar det så sakteliga ur, det blir hårdare och hårdare, till sist finns det bara något så hårt så man skäms för det.
Jaja, det fins terapi för allt nuförtiden så det är nog lugnt.

I morgon ska vi ta itu med den fantastiska Kitty! Första gången jag såg henne så föll jag pladask och hur idiotisk hon än kan vara så är hon bland det finaste som går i ett par skor! Hur kan flashbackarna tycka att hon är ful?

Inga kommentarer: