onsdag 23 november 2011

Kitty...

Titta på henne och säg att hon inte är snygg...
Omöjligt, hon är det snyggaste fruntimret i hela Sverige fanimig.
Sedan första gången jag såg henne år 2002 så har jag varit hemligt kär i henne. Då var hon lite rundare, lite bättre och kanske aningen småkorkad. Men jag gillade henne ändå. Hon passade bättre med lite hull oxå.
Nu är hon 35 år och inte fan klär hon sig som en tant för det. Jag som blev så jävla upprörd för att en viss person talade om för mig att jag klädde mig som en fjortis. Det sved. Men man är fan inte tant förrän man är minst 75.
1999 vann hon dessutom en mullig modell-tävling! Det förstår jag. Tyvärr kan man inte uppbringa en bild från den tävlingen vilket gör mig deprimerad för det hade jag missat.
Nu för tiden verkar hon vara med överallt.
När jag lyssnar på radion och hon är med blir jag på så himla bra humör...
Ett plus är ju när hon är med i tv, då får man ju verkligen se henne... :P Hon är så fin, men jag tror inte hon förstår det själv, precis som många andra. Här har hon skrivit om det:
Nu skulle jag kunna skriva en mil nerövers, men jag har inte riktigt tid, så det är väl dags att undersöka vad morgondagens blogginlägg skall handla om...
Självförtroende.



Inga kommentarer: