söndag 24 juli 2011

Söndag...

Det är väl för underligt hur man fungerar...
Magen krånglar mest hela tiden, skiträdd för att äta är jag oxå.
Så nu har jag ju i princip bevisat att man kan överleva på filmjölk och kaffe.
Ramlat ner under 70 kilo har jag gjort oxå, det är ju bra. Men jag tycker ju fortfarande att jag är tjock.
Så så länge jag slipper magkatarr är jag nöjd med det som hänt, men den vill ju gärna ge igen om jag provar äta en smörgås eller pasta.
Jag tror att jag kanske skulle ta mig en tur te farbror doktorn och kika lite på vad som är felet. Förmodligen är det den där förbannade LCHF-maten som ställde till det...

2 kommentarer:

Bitte sa...

Men vännen, det där låter inte kul, klart du måste till farbror doktor...
Kaffe och fil låter inte som nån höjdare.
Take Care
Bitte

Katrin sa...

Tja, kaffe är ju inte helt fel, inte fil heller, men sen när man kommer på att man verkligen är sugen på något så exploderar hela magen och jag tror att jag ska dö...
Men det finns väl lösningar på allt...