måndag 18 juli 2011

Måndag...

Det är fortfarande semester. Jag hatar semester!
Jag har så tråkigt.
Har gjort nästan ingenting idag igen.
Varit hemma, druckit kaffe med Daniels fantastiska pappa, Ketty var hit en snabbis och hämtade köksluckor. Sen gjorde jag ingenting i flera timmar.
Efter dom timmarna åkte jag till mormor och följde med henne och mamma ner på byn, det var så långt så vi tog bilen... Sen skällde mamma om min mage, jag är så trött på den magen, men jag örk inte göra något åt saken. Så länge jag lever är det helt ok att leva på filmjölk. Det är gott. Det är på sätt och vis positivt oxå, jag går ju ner i vikt. Vill man bli fin får man lida pin, eller vad är det dom säger?
Sen kaffe med Fia. Det är väl typ det som hänt. Jag som vill ha äventyr...
I morgon, då ska jag hitta på något... :/

2 kommentarer:

Torpar'n sa...

Och på denna bilden ser jag ena fransyska, det är väl enda fransyskan jag skulle äta rå iallafall.... ;)

Katrin sa...

Haha...