söndag 17 juli 2011

Ensam igen...

Inga barn, ingen älskling...
Traselsudd hade rätt, det ekar här, men nu ekar det ännu mer...
Nästan en hel vecka alldeles ensam igen... Den förra plågade mig vedervärdigt mycket.
Det blir troligtvis samma sak nu, men jag hoppas väl att det inte blir så...
Har väl i princip varit en dålig helg...
Drack gjorde jag igår, det fick jag ta skit för idag. En gång i hela mitt liv har jag verkligen varit fyllsjuk så jag trodde jag skulle dö, idag var värre än den gången. Så jag kanske borde fira att jag verkligen varit rysligt fyllsjuk två gånger på 30 år... Ganska bra resultat egentligen, men det har varit så förskräckligt så jag ville somna och aldrig vakna nå mer... Ända tills <3 kom hem med alvedon, då blev det lite bättre.
Nu får det väl bli lite onödigt tråkigt sittande här resten av kvällen då jag i princip snarkat bort hela dagen...

3 kommentarer:

lizz sa...

Går du runt o prata med dig själv gumman .. :)) ?

Katrin sa...

Ja det gör jag, och när det ekar behöver jag ju inte ens svara... ;)

Lizz sa...

Haha.. stackare :D