söndag 15 maj 2011

Vilken helg...

I fredags packade jag som en desperat hemmafru, var fyllechaufför, sen vid halv tolv åkte jag mot Söderhamn. Var inte där förrän halv fyra på morgonen...

Vid elva åkte jag hem, hemma tre. Fick främmande, sen sov jag ett par timmar innan jag och Gurra åkte och åt lite, sen blev jag fyllechaufför igen och hamnade på rövarkalas i Rävåla.

Men fyra halv fem i morse kom jag iaf hem. Sov till tio, då ringde Milan och väckte mig. Kastade mig upp och gjorde allt jag måste.

Sen har det rullat på hela dagen, så nu tar jag mig en välförtjänt paus. Det verkar behövas för jag blödde näsblod så jag trodde jag skulle förblöda i Gurras bil i morse. Det enda jag hittade att torka mig på var en använd servett... Mysigt...


Söderhamn var så klart fantastiskt, grustaget och regnet till trots, <3 var ju där för tusan.

Rävåla var ok, någon jobbig typ fanns det väl, sen fanns det ju mindre jobbiga oxå som tur var.

Packningen kräks jag snart på, men idag har jag varit snuskigt effektiv!

Inga kommentarer: