måndag 16 maj 2011

Fantastiskt glad!

Hela lägenheten blir renoverad... Ny kyl/frys, Ny färg från golv till tak. Dessutom min egenkomponerade tapetblandning... Som säkert är helt åt helvete, men det skyller jag på Mamma och Per-Erik, dom hjälpte mig.
Jag är så sjukt uppstressad över allting och idag blev det mer näsblod så klart. Jag förtjänar det troligtvis eftersom jag inte tycker mig ha tid att varken äta eller dricka annat än kaffe.
Men det rättar väl till sig bara jag landat på det nya stället.
Ungarna är oxå ivriga, men helst av allt vill dom att jag ska springa som en yr höna mellan bilar, mopeder, gamla kärringar mm mm för att valla dem. Kanske skulle börjat med att packa ner dom rackarna i en varsin kartong först av allt.
Älskling är och sliter ut sig i Söderhamn och jag längtar nästan ihjäl mig. Dom få timmarna som blev när jag var upp var alldelens för korta. Men det är nog rena turen att han är borta nu för jag skulle säkert packa ner honom oxå.
Jag vet inte riktigt varför, men han är ju fantastisk, han gör mig fantastiskt glad och jag kan inte annat än älska honom mer för varje dag, så snart älskar jag sönder honom...
Äh, vilket jävla kärringsnack... Kör på lite mer här så jag blir klar någon gång.

Inga kommentarer: