söndag 20 mars 2011

Söndag igen...

Det rullar på... Tiden går fort när man har roligt.
Inte för att jag vet om jag har särskilt roligt egentligen, men det är väl så med livet.
Har stora problem med min kluvna tumme. Den vill tydligen inte läka, så den blir väl att se ut som Annis snoppfinger förstår jag.
Har iaf bestämt mig för att inte fjolla med något plåster, det går ju inte när man e kärring och ska hålla på med en massa vatten hela tiden. Det kanske är det som gör att det inte läker.
Nu får jag gå och oroa mig att jag ska peta in något i hålet... Blänger på kontaktlimmet och funderar om det kanske fungerar... Haha... Det blir ett kvällsprojekt...
Myser omkring i köket, lyssnar på:
Dry your eyes med The Streets... Vilken fin dialekt...
Jammi, det är annat än det här jävla Grängesbergsmålet...

Inga kommentarer: