lördag 12 mars 2011

...


Jag ville blogga, men sen ångrade jag mig...

Jag hade upplägget precis längst fram men det återgick till det registret jag bara använder när jag är så där jätteuttråkad....

Idag har jag huvudvärk för ett helt kompani, det måste bero på solen...

Sen känner jag mig lite osympatisk och kanske något oengagerad...

Inte bara något, jag vill krypa in under madrassen och ligga där och fnittra åt mig själv.

Får hoppas att det går över snart...

Annars kommer väl någon med tvångströjan...

Nä, nu råkade jag ju blogga ändå... Fast inte om det jag ville blogga om, men det kan jag väl göra sen då...

2 kommentarer:

Emilia F.K sa...

är du konstig eller

Katrin sa...

Men lilla älsklingen, det vet du väl redan? ;) Ingen idé du läser mammas blogg för då kanske du blir likadan och det kan jag väl aldrig tänka mig att du vill??? :*