söndag 13 mars 2011

Nu blir det snart tomt här igen...

Då är det jag... Äh, fan... Så ensamt blir det ju inte.... Har ju säkert 300 sniglar, en massa fiskar och tre syrsor som håller mig sällskap... Dom är lite tystlåtna, men det får väl gå... Nu kan jag flytta ut i soffan och så kan vi allihopa titta på Big Brother tsm.
Jag tror jag kommit på ett nytt ord iaf... Urvalsmänniska, jag är en sån... När jag köper potatis letar jag efter dom största och bästa. Daniel, han krafsar nog ihop det som ligger närmast... :)
Provade att googla ordet, men det fanns inte, så nu är jag lite stolt, jag är ju uppfinnare!
Som tur var skrev jag ordet här, så nu kan ni googla och upptäcka att det redan finns och att det kan handla om potatisar. Det kan ju egentligen handla om vad som helst, men i samband med skapandet och skalandet uppfanns det ju, så jag får väl kalla det min potatisordlista.

Inga kommentarer: