tisdag 8 mars 2011

Började just föra en diskussion.

den verkar rätt patetisk för jag diskuterar så klart med mig själv. förra gången jag Bloggade från mobilen så försvann hela inlägget av bara farten. jag vet inte hur det gick till men jag vet att inlägget hade prio 1. det var väl det som var det sorgliga. det mindre sorgliga var väl att ni slapp se hur eländig jag kände mig just då.
jag är som vanligt kvar i trotsåldern så idag beslutade jag mig för att sova i pyamas för va fan ska man vara naken för när man inte har någon att vara naken med? Eller ok jag erkänner... det är faktiskt lite kallt här. men våren är ju i antågande så snart törs man kanske kliva ur sängen utan att klä på sig under täcket.
just för tillfället börjar jag fundera på vad som egentligen skrivits här ovanför för jag är för trött för att ens försöka ta mig dit. jag prövar väl att posta skiten. kommer det ut så kommer det ut.

Inga kommentarer: