lördag 14 januari 2012

Tjock och fet, jotack jag vet...


Det känns värre än jag tänkt mig, att vara gravid.
Inte ett enda par av mina jeans kan jag ha. Jag trugade ner magen i mina favoriter tills för ett par dagar sedan. Då fick jag ont så jag tänkte att det är lika bra att släppa loss alltihop och vicka framåt. Go with the flow, Gunvor har byggt om mig på det allra jävligaste sättet.
Det irriterar mig att jag säkerligen snart är uppe och sniffar på 0,1 ton igen och ska börja om med en till liten knodd.
Men, en bebis överväger ju allt, eller ett barn. Det klår allt på min topplista. Dom två jag redan har är förskräckliga, fantastiska, elaka, älskiga, underbara och ibland rent ut sagt för jävliga. Men ändå, är dom det absolut värdefullaste som finns i mitt liv. Dom är två personer som jag skulle kunna bli torterad till döds för om det skulle rädda deras liv någon gång.
Men ändå, känns det ju för jävligt, att bli fet, må illa och ha ont på olika ställen hela tiden. Värre blir det väl, för om sex månader sitter man ju där och har jävligt ont i röwa oxå. Hu...

Inga kommentarer: