fredag 12 augusti 2011

Jag blev så glad...

... Hade ju värsta uppfinningen på gång. Googlade och jävlades en lååång stund och började inse att det här var en stor grej. Men hur skulle jag kunna bygga den? Läste på ytterligare och tänkte på alla pengar jag skulle tjäna...
Jaha, helt jävla plötsligt i helvete så råkar jag få se att dom där förbannade finnpuckona redan stulit min ide och satt och hånskrattade mig rakt upp i ansiktet!
Hur kan dom? Visserligen verkade dom ha uppfunnit det för mycket längesen, men jag känner mig ändå bestulen!
Jag har ju tänkt på det här så förskräckligt mycket.
Varför googlade jag inte på en gång? :(
Tack Finskipatruski för att ni sårar mig djupt in i själen!

3 kommentarer:

Torpar'n sa...

Vad hade du för storslagna visioner på gång bruden?... Och till på köpet så har muminknullarna hunnit före dej. ;)

Katrin sa...

Jag skulle bygga en specialarfartkamera....

Emilia F.K sa...

tack kalla oss finnpuckon