fredag 6 april 2012

Är du tillsammans med någon?
Ja.
Har du dumpat någon på ett svinigt sätt?
Ja, fast det var för att jag var jättetvungen. 
Har du blivit dumpad på ett svinigt sätt?
Ja, tyvärr... Eller när man var tonåring så var det väl ganska normalt...
Hur många namn finns det på din hångellista?
Inte alls många. Max tio.
Har du
a) Varit otrogen?
Ja, en gång. 
b) Blivit bedragen?
Ja, jag är ganska säker faktiskt.
c) Hånglat med en kompis pojkvän?
Nej, faktiskt inte...
d) Hånglat med en pojkväns kompis?
Nej, skulle väl aldrig falla mig in.
e) Hånglat med någon i dina föräldrars bekantskaptkrets?
Ja. 
f) Legat med två personer på en kväll?
Nej...  
g) Lite gossip vill vi ha… Har du hånglat upp nån celebrity?
Nej, fast jag gick en hel kväll och trodde att jag umgicks med Reine i Tre Kronors son, det var väl det närmaste kändis jag kommit.
h) Har du hånglat upp någon av samma kön (och gillat det)?
Nej, blev slickad i ansiktet av en tjej helt oförberett och det var mitt livs värsta upplevelse.

Okej, nu kommer det farliga frågor…

Ärligt. Hur många finns det på ligglistan?
Nu kan jag plötsligt inte tänka, tänk, tänk...  Det måste vara åtta. Duktig som man är.
Och när rök den där oskulden egentligen?
Redan vid 12 år. Men vad annat kan man göra när man bor mitt i skogen?
Gjort en “One night in Paris”?
En enda gång och då lärde jag mig att jag aldrig skulle göra om det. 
Råkat vara lite dirrrty med två personer ur samma familj?
Nix.
Idkat snusk med någon i dina föräldrars säng då?
Nej, inte ens en puss. 
Varit fler än två i sänghalmen..?
Nej.
Är du med i 10.000metersklubben?
Nej, har inte flugit längre än över styret på en cykel och då tänkte jag inte ens tanken!
Konstigaste plats du sexat på?
Höskulle? Konstigt för stadsbor kanske. :P 
Hur många olika nationaliteter finns på ligglistan?
Tre tror jag väl om man ska vara nogräknad.
När hade du sex senast?
I förrgår. 
Finns det nakenkort på dig?
Inte nu heller. 
Har du blivit påkommen när du haft sex?
Ja, flera gånger... 
Kommit på några andra ha sex? vilka isf?
Det har jag, men det vill man ju inte ens tala om.  
Största åldersskillnaden på dig och ett hångel?
13år. 
Vad tänder du på?
 Det mesta.
Hur många har du hånglat med på en kväll som mest?
En. 

Har du...

Sugit av någon?
Yes.
Slickat någon?
Näej!
Ångrat att du haft sex med någon?
Alldelens för många gånger... :P
Hur många oskulder har du tagit?
En...  Fast räknas det om jag själv oxå var det...
Har/haft kk?
Ja... :)
Haft sex med någon annans pojkvän?
Nej, det har jag låtit bli...
Tänkt på någon annan när du haft sex?
Nej, dammsugaren kanske.
Haft sex med någon kompis bror / syster?
Ja...
Somnat under sex?
Nja, kanske påverkad av alkohol...
Haft sex när det är andra i rummet?
Javars... 
Varit med någon som är lika gammal?
Nej, faktiskt inte... Konstigt....
Varit med någon som är över 18+ år?
Ja... Konstigt nog...
Varit med någon som är yngre än dig själv?
Ja.
Gjort sönder något när du haft sex?
Jajjemensan, både mig själv, karln och möbler... :D

Haft sex:

I en bil?
Ja
I snön?
Nej.
På offentlig toalett?
Nej.
I duschen?Ja.
I badkar? Ja, stort bubbel... :P
På badrumsgolv?
Nej.
I sjö/hav/pool?
Yep.
På stranden?
I husvagn på stranden, japp. 
I någon annans säng?
Ja.
I din egen säng?
Hm, vilken dum fråga...
På ett köksbord?
B) Jaa...
I en soffa? Jaa...
På en stol?

Jaa...
I en garderob?
Nja, inte riktigt.
På en sovrumsgolv?
Ja. 
På ett köksgolv?
Nej...
I gräset?
Ja...
I en rabatt? Nej, men jag minns någon som hade sex i en rabatt när jag tittade ut.
Var det pinsamma frågor?
Nja, det är väl rätt normala frågor. Brukar ställa såna till alla jag möter på byn...

1 kommentar:

Anonym sa...

Är det verkligen ärliga svar? Då vore din katastrofkutta något att sätta min termometer i på en gång.